Service, underhåll och utbildning

Säkerställ att din entré får den skötsel och omsorg den behöver

Med rätt förebyggande service kan du förhindra oväntade problem i hård- och mjukvara samt säkerställa att dina entréprodukter är säkra ur ett personsäkerhetsperspektiv. Med en regelbunden och förebyggande service minimeras risken för oväntade störningar och produktens livslängd förlängs.

Faktorer som slitage kan vara ett resultat av en förändring i klimat och väderförhållanden som i sin tur gradvis påverkar kvaliteten på din investering. Boon Edams service- och underhållspaket kan skräddarsys för att tillgodose behoven för din entrélösning, med hänsyn till de installerade produkterna, platsen, användningen och naturligtvis vädret.
 

Professionella installations- och servicetekniker

Alla service- och underhållsbesök genomförs av våra utbildade och certifierade tekniker. Våra tekniker får löpande utbildning så att de alltid är uppdaterade i de senaste teknikerna och mjukvaruprogrammen. Relevanta reservdelar till våra produkter finns i våra servicebilar. Det säkerställer en kort inställelsetid.
 

Höj kunskapen med våra utbildningar

Vi på Boon Edam erbjuder dig eller din organisation våra flexibla utbildningar. Dessa utbildningar är utformas efter våra kunders behov för att skapa ett bra samarbete där handhavande och säkerhet står i fokus. Vi vill också att våra kunder ska kunna ska ge snabb service och kunna öka sin kundnöjdhet.

Vi erbjuder utbildningar och paketlösningar inom produktkunskap, handhavande och säkerhet.
 

Läs mer om våra service- och underhållslösningar samt utbildningar genom att klicka nedan eller använd filtreringsalternativen till vänster. Naturligtvis kan du också alltid kontakta våra entréexperter. Vi är glada för att ge dig råd om de många möjligheterna med våra lösningar.

© Royal Boon Edam International B.V.